Millah är hääär!

Nu sitter min älskade och äter frukost/mellanmål!
Millah sitter ute med morsan och pratar och dricker kaffe och jag sitter här och tänkte dra mig en snabb uppdatering! Blir inte så mycket skrivande idag då jag ska umgås massa med min älskade brud!

Vaknade iaf före Elias idag och för att vi skulle hinna möta upp Millah vid pendeln så var jag tvungen att väcka honom haha! Stackarn var alldeles yrvaken från början! Lite roligt att jag var vaken före, har aldrig hänt förut kan ja ju tala om! Så idag känner jag mig piggare än piggast!!

Tråkigt väder är det idag också, varmt ja men ingen sol. Mulet och fult! Hoppas iaf på uppehåll längre fram på dagen!
Men nu ska jag umgås, ha en sjukt bra dag!

Avslutar med att folk som kommenterar anonymt; är ni så löjlig att ni inte kan stå för det ni skriver? ;)

XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0