Onsdag.

Jag tror att det är onsdag idag iaf, skulle inte förvåna mig alls om det är måndag!
Idag blir det till att gå ut, det regnar inte och det gillar vi! Hoppas solen kan komma fram helt senare framåt dagen. Elias sitter just nu och äter och jag passar på att få mina 10 minuter här :)

Sov till halv 10 gjorde vi båda 2, skööönt kan jag lova. Men jag måste börja vänja honom, och mig själv vid tidiga mornar då han börjar på dagis snart! Usch vad jag gruver mig men nogpratat om det!

Telefonen min har jag fortfarande inte hört något om än, aaaah blir så jäkla irriterad. Hur lång tid kan det ta egentligen?! Ska ringa senare efterssom jag aldrig gjorde det igår. Och om det går mer än 3 veckor ja då jävlar blir ja förbannad. Huvaligen.

Elias och jag har busat nu på morgonen, jag byggde en liten koja med filtar och det tyckte han va skit kul! Och jag med barnslig som jag är! Sen efter en timma ungefär vart han less och rev ner allt och asgulligarvade hahah! Himla gullig han är min son :)

Nej, nu ska jag tvätta av Elias och klä på oss och sen ska vi ut!
XOXO


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0