Sen update.

Somnade vid halv 8 tror jag när jag lade Elias för natten.
Vaknade för lite mindre än en timma sen, ska alldeles strax lägga mig igen bara det att jag tänkte uppdatera om dagen först. Millah var ju här vilket var skitmyyys! Hoppas vi ses snart igen hjärtat! Vi hade iaf jätte kul och pratade om allt mellan himmel och jord och skrattade så jag nästintill pissa på mig ahah! Elias flörtade som fanken med Millah med sötnosen, härjade runt gjorde han med.

Vi har varit ute hela dagen idag trots fult väder, men mot kvällssnåret vart det faktiskt fint! Efter jag lämnat av millah på pendeln så ruschade jag hem, joggade faktiskt en bit och jag vart inte lika andfådd som när jag var i skogen sist med robban. Kanske är en positiv inverkan på min käre kropp. Sen när jag kom hem så drog morsan, jag och Elias vidare till mormor för där skulle det grillas och gott var det kan ja ju tala om! Elias fick kokpärer och köttbullar med sås han istället. Han åt riktigt bra han med, satt som en riktig kung gjorde han också :)

Mamma och mormor gjorde en liten tron till honom medans jag skar upp pärerna och köttbullarna i bitar inne i köket. Sen efter maten vart det prat och mys och sen knatade vi till centrum då jag skulle ha cigg och morsan och mormor skulle träffa någon väninna. Gick och sa hej då efter ica och sen hem. Klädde av Elias och tappade upp badvatten och sen plaskade han järnet i ca 30 minuter innan han vart supertrött på en gång. Då blev det till att borsta hans småtänder och sen välling och vi båda somnade som sagt.


Igår så var jag med Sandra och hennes sötnos Elias på tivolit, riktigt dåligt var det i år tyvärr. Karusellerna bryr jag mig inte i så mycket men det var inte en klo-maskin så långt ögat kunde nå. Besviken som fan då jag älskar dom rackarns maskinerna. Känslan när man får tag i ett gosedjur. Ska åka till Grönan istället och spela på deras mohaha. Men jag hade iaf supertrevligt som vanligt med Sandra och så åkte Elias och jag en karusell. Elias tyckte nog det var ganska kul men efterssom den bara gick runt runt så vart jag pissedålig hahah. Börjar nog tappa stinget ;)

Efterssom tivolit sög så drog vi vidare till en lekpark så fick barnen gunga och åka rutschkana, jag åkte med Elias och dra mig baklänges vad det kittlades i magen, fort gick det med! Elias och Elias busade runt och jag tror verkligen att dom tycker om varandra. Dom är så otroligt gullig tillsammans och det är så kul att se. Sen är det skönt att Elias får umgås med någon i sin ålder istället för att spendera all tid med massa gammelkärringar här hemma hahah. Skämt åsido.

Men ååh, när vi var på väg till centrum efter lekparken så gick vi bredvid varandra med barnvagnarna och då sitter grabbarna och håller varandra i händerna. Haha det var nog det allra gulligaste jag varit med om!

Men men, nu ska jag ta en cigg och sen blir det fanemej sängen igen.
Hoppas alla haft en lika bra dag som oss.
XOXO

P.S. Hade besöks rekord idag på över 400 läsare, vart chockad som fasiken kan ja ju lova! Vart kommer ni ifrån? :) D.S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0