Sol i sinne.

Lika fint väder idag, jag älskar verkligen sommaren!
Idag blir det tivolit med Sandra och hennes sötnos. Hoppas verkligen att det fina vädret håller i sig. Ikväll blir det ut och springa med Robban också. Gruvar mig men vafan, vill man va fin får man lida pin eller hur man nu säger. Sen så är han grym, han får en att vilja fortsätta även fast man är halvt avtuppad hahah.
Du borde bli en PT Robban, tror verkligen att du skulle passa bra som det!

Imorgon kommer min älskade Millah hit och hälsar på. Ska bli så sjuuuuukt roligt! Saknar bruden nå innerligt. Vi har hålli ihop i vått och torrt i så många år nu :') ♥

Jag verkade dessutom klara mig från att bli förkyld för jag känner inte alls av halsen längre *peppar peppar*. Kanske man har ett bra immunförsvar ändå fast jag bor i en förort med lortig luft ;D..

Men men, nu ska jag joina morsan och Elias som sitter och pott-tränar nu. Han är så duktig min älskade unge!!!
Ha en bra dag för de ska jag ha!
XOXO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0