Träningsvärk.

Inatt har jag sovit underbart bra, ända till 09.30!
Min son är underbar helt enkelt! Han tänker på sin stackars trötta mamma och låter henne få sova ut haha! Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, känner mig alldeles lost. Blir en promenad iallefall. Super fint väder är det med! Har suttit och solat en stund medan Elias plockade blommor åt mamma ute på gården :'). Sötpära <3

Träningsvärk i rövva har jag med, känns i både lår och vader också. Men jag gillar't. Då vet jag att kroppen fick sig lite träning igår. Elias sitter just nu och äter mellanmål som vanligt vid den här tiden. Vilket påminner mig om att jag måste köpa leverpastej idag! Får ta och skriva en lista så jag kommer ihåg då mitt minne inte är vad det en gång varit hahahah! Känner mig senil som fan ibland och närminnet är inte att leka med ;)

Nej fankenlars, (eller som mormor säger; grönlars) nu blir det till att gå ut i solen igen och ta vara på detta väder som inte visar sig alltför ofta. Glad att jag inte bor uppåt längre då det brukar vara kortare sommar där uppe. Tacka vetja estockholmo! Ska be farsan och flytta ner också så familjen är samlad. Förhoppningsvis kanske man kan få ner lillebror med!

Men men, ha en sjukt bra dag folks!
Puss Elin!



Postat av: Linn

Hej!

Jag & min kompis Kajsa driver en blogg tillsammans! Vi skriver om vår vardag, mode & inspiration. Det är mycket bilder & insprirerande inlägg. Om du gillar vår blogg får du jättegärna lägga till oss på bloglovin eller lämna en kommentar!



Kramar / Kajsa & Linn

2011-08-02 @ 16:37:07
URL: http://kajsaochlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0