Utedag.

Har varit utomhus nästintill hela dagen, först hemma på gården och sen med Sandra.
Nu är vi hemma och Elias sover, han var så himla trött så jag tänkte att han får sova en stund. En kortare variant. Sitter just nu och väntar på att syster ska komma hem. Saknat henne nå otroligt har jag gjort! Och nästa vecka kommer pappa ner, han stannade nu för att han skulle hjälpa farfar och rose-marie.

Sen ska vi knata iväg till Reijo och hälsa på, sen innan Elias sängdags blir det ICA och fylla på cola förrådet. Kanske något annat gott slinker med också haha. Men skitesamma. Har totalmissat beach 2011 ändå, får köra på stenhårt till 2012 ;)

Fortfarande inget om telefonen, älsklingen har nu varit borta i 15 dagar. Så sex dagar till och sen har det fanemej gått 3 veckor och då ska jag ha hem den! Ögonaböj, annars är det jag som ska trakassera med telefonsamtal dagligen, helst 30 ggr om dagen också. Ska ringa imorgon (försöka), glömmer hela tiden bort det. Har fullt upp med Elias ju, springer runt som en tok gör han också ;) Men det är väl där man får motionen ahahah!

Jaja, nu ska jag plocka undan lite leksaker som ligger precis överallt här hemma. Ska dra en sväng med dammsugaren ikväll om ja orkar. Annars får det bli imorgon!

XOXO


En bild på älsklingen min, snart är du här igen!
Bilden är tagen från Google.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0