Workout.

Så snart Elias är inskolad ordentligt, jag har skrivit in mig på stället för oss arbetslösa..
Då jäflar sätter jag fart, dom sista kilona ska väck! Dom äcklar mig haha! Måste dessutom sluta med mitt cola-beroende. Ciggen behåller jag ett tag till ;)

Men fan va snygg jag ska vara, bättre att träna så slipper man lös-skinnet. Finns nog inget mer osexigt än det, talar
självklart av egen erfarenhet då jag har på magen efterssom min mage var enorm och den försvann så snabbt så skinnet han aldrig med. 

Men efter att jag gått ner till min önskevikt ska jag kolla på operationer, vill inte se ut så 21 år gammal. Är nog inte så vidare för någons självförtroende! Men innan dess så funkar det ju, bara att man inte har för åtsittande tröjor och allt för tajta byxor! Så om jag känner mig bra imorgon och om morsan kan ta Elias ska jag ut och springa. Känner att jag måste göra något! Ska leta fram musik och lurar dessutom, hemskt med tystnad haha!

Jaja, egentligen borde jag ligga i säng vid det här laget men det är så himla lätt att fastna vi datorn, har nog suttit på youtube i över en timma och bara lyssnat på olika låtar. Haha vilket liv man har ;).

Imorgon ska jag som sagt iväg, åker bil med mormor dit och kommunalt hem då mormor ska vidare till jobbet. Vilken underbar familj man har :)

Men nu ska jag ta en cigg och kasta mig i duschen innan det blir för sent!
Pussen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0