Dagisdags?!

Ska strax rulla iväg på dagis för att hämta min underbara halva!
Men först tänkte jag skriva några rader. Har egentligen inte så mycket att berätta för det händer inte så himla mycket i mitt liv just nu. Det mesta hålligånget startar efter nyår.
Kan ju säga att jag längtar nå jävulst iaf! Ska bli skönt att få komma igång med något.

Fick ju svar på ett flertal jobb förut, dock låg dom flesta för långt bort vilket inte fungerar för mig när jag har elias på jobb. Tänker inte vara den första som lämnar och den sista som hämtar. Finns inte på världskartan!!!

Så då fungerar det här bättre, plus att jag får en ordentlig utbildning på köpet vilket gillas!
Sen så vet jag att jag innerst inne är ett riktigt plugghuvud, dock har jag inte förmågan att sitta still och koncentrera sig, men jag har nu gett mig fan på det här så bannemej! Haha, sen har jag min underbara familj som stöttar till 110%!

Och snart så kommer farsan ner också, längtar så fruktansvärt! Ska bli så himla mysigt att fira jul med honom och Elias, syrran med också. Morsan och mormor drar ju till Thailand dom jäklarna hahaha! Fyfan vad jag är avundsjuk! Men snart är det min och Elias tur med sådeså ;)

Ja, annars då Elin?
Jo, var till kungsängen idag med. In på banken och lämnade in den jävligt tunga myntsamlinger! Hela fridens säger jag bara, väskan skar in i axeln min kan ja lova. Förstår inte varför dom ska väga så jäkligt?! Tycker inte det borde finnas mynt! Vore bättre med bara sedlar. Ja, det vart nog mellan 6-700 kronor iaf! Så dom läre klirra in på kontot snart! Eller ja 3 bankdagar skulle det väl ta då det är nytt system.

Sen så på tal om ingenting är jag jäääääävligt sugen på 2 piercingar, en i vardera kind! Så sinnessjukt snyggt så det finns inte! Blir nog 2 efter nyår någon gång! Lätt värt pengarna!
Nu tänker säkert ni "äldre" människor men herregud snacka om att förstöra sitt ansikte.
Och så säger jag; Hell to the no, det är snyggt som fan! Förstör ingenting, mitt ansikte mitt val?! ;)

Jaja, nää nu börjar klockan närma sig så nu ska jag äntligen hämta min ängel! 
XOXO



Postat av: Nathalie

Åååh, vill oxå pierca mig.. Fan va snyggt de kommer bli på dig gumman <3 Du måste visa bild på de när de är klart ! Hehee

Vill tatuera mig oxå, men de får bli en annan gång :( Puss & Kram / Natta

2011-12-12 @ 15:33:38
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se
Postat av: ELIN SVARAR

Men gört gumman! Du skulle passa så sjukt bra i det! Speciellt nu när du klippt håret som du gjort!

SEXBOMB!!!!



Pusspuss

2011-12-13 @ 11:08:21
URL: http://elinpetersens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0