Ingen snö än.

Hade ju hoppats på lite snö nu när vi vaknade men icket.
Inte en snö flinga så lång ögat når här inte, synd för Elias skull men för min egen är jag överlycklig. Avskyr verkligen vintern. Huga!
Idag ska vi till min faster och träffa släkten, ska bli jätte kul! Elias kommer nog tycka det är roligt han med.
Kanske blir någon uppdatering ikväll, vi får helt enkelt se hur pigg jag är.

Måste på affären också, har ju ingen cola. Tror ja dör lite ahahaha!














Sen så har ju det där jävla arslet satt igång igen, att han aldrig ger sig? Stackars folk helt enkelt.

Han hade skrivit detta "och nån jävla gammal BroHagga ska INTE snacka ett skit om dåligt föräldraskap för just där har jag en jäkla massa på lager, sedan att vissa småskator går på allt dom hör från det hållet… ja det kan ju inte nån annan göra nått åt och intresset därför är ringa! Så håll sig nu på sin kant så blir det förbannat bra ska du se lilla näbbgäddan!" Om mig antar jag.

Hagga, men oj vilka ord han har på lager. Och antyder du att jag är en dålig förälder? Då är du helt ute och cyklar kan jag ju tala om för dig trollet! Min son är älskad, han är omhändertagen och han har dessutom vantar på sig ute. Jag har ork att busa omkring med honom för jag är inte för gammal.
Och mina föräldrar har varit underbara föräldrar och det är allt som betyder något, hade dessutom en underbar morfar som alltid ställde upp och min mormor är en av dom starkaste och underbaraste kvinnor jag vet av.

Satt och pratade med en vän häromdagen om att människor tar åt sig, och man tar åt sig om man själv innerst inne känner att det är så själv. Så tänk på det trollgubbe. Varför gör du det till en sådan stor grej om ni inte gjort något fel? Varför kan du inte bara strunta i allt som skrivs, nej för att du känner att du behöver försvara dig.
Varför? Det är nog bara du själv som kan svara på den frågan haha!

Postat av: Nathalie

Haha, bra skrivet Elin <3

Du dålig förälder ?! Joo men visst. Skulle väl inte tror de ;) Du, av nå är väl en JÄVLIGT bra mamma ! Om inte fööör bra =)



Puss & Kram

2011-12-26 @ 00:31:09
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0