Lucia + BVC

Strax ska jag dra mig mot dagis och snabbt försöka hinna med Elias luciatåg.
Hoppas han hinner vara med innan vi ska iväg och träffa barnläkaren på bvc. Men annars är det ju ett till nästa år så! Iaf, idag så var vi också med i tidningen. En repotage om unga mammor.

Var inte helnöjd med bilden på mig men min ängel var lika fin som vanligt! Ska lägga upp bild i bloggen här sen när vi får hem den förbaskade tidningen. Fattar inte att dom aldrig kan ha samma tider ungefärligt iaf!

Annars får man väl ta direkt från internet. Bilden ska iaf klippas ut och klistras in i Elias bok!

Men men, nu ska jag strax klä på mig. Får bli mössa också då mitt hår inte torkat efter bad/duschen än!

XOXO

Postat av: Nathalie

Ooh, spännande ! =)

Du får skriva av/kopiera från internet vad som står =)

2011-12-14 @ 11:25:45
URL: http://Mammanathalie.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0