Piggelin.

Somnade innan klockan 10 igår kväll.
Det är då inte ofta det sker när det gäller mig, men skönt var det och nu är jag utvilad. Ska ta mig en promenad till Willys senare. Ska bara ringa alla samtal behöver också. Inte lätt att vara så eftertraktad haha.
Elias sitter i gåstolen just nu, ska strax ta och sätta mig bredvid honom och mysa lite. Han är så go nu för tiden. Han pussas hejvilt och så klappar han en på kinden :') mitt lilla änglabarn <3

Men nu ska jag ta och göra iordning nå käk till mig själv. Elias ska inte äta förrän om en timma ungefär. Men han får en liten macka med smör på så är han nöjd han med. Han har ju en massa tänder och han kan tugga så jag tycker inte att det är fel med det ;) Puss.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0