SALT.

Idag har jag haft min "ätavadjagvilldag". Chips och coca cola vart det.
Fick inte i mig så mycket chips, vart mest illamående efter några stycken. Usch, men på ett sätt är det väl posetivt antar jag haha. Kollade på filmen "Salt" med. Sjukt bra om man frågar mig. Var spännande ända till slutet. Så det kändes roligt att jag äntligen fick med mig en bra film hem, annars när jag har hyrt så har dom inte alls varit bra.

Har småstädat idag också, tvättat 2 maskiner med tvätt. Har 2 till imorgon och sen är det bara att vika in och sortera i garderoberna. Nu sitter jag och kikar på en dokumentär som handlar om autism. Tycker det är synd att dom sänds så sent för jag tror att många behöver lära sig vad autism handlar om. Inklusive mig själv.

Vart ingen promenad till Willys idag, det vart så sent tillslut plus att det snöade. Avskyr verkligen vintern just nu. Jag har nog aldrig haft en sån stark längtan efter våren! Mindre kläder, mer sol, varmare ute. Mysiga kvällar! Längtar till Elias 1års dag.

På tal om min lilla fis, idag ställde han sig upp alldeles själv. Först mage, sen satte han sig och sen ställde han sig upp. 3 gånger gjorde han det ! Mammas duktiga kille :')

Nej nu ska jag ta mig en cigg och fortsätta kolla på dokumentären.
Puss & Godnatt på er folket!


Postat av: Kimsan

Hej!

Ja det var som sagt ingen kärleksförklaring direkt... men jag går vidare, fast man undrar ju verkligen vem man kan ha gjort så dåligt intryck på!

Kram

2011-02-18 @ 23:17:34
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0