Kväller.

Egentid, egentid EGENTIIIID !
Då kryper tv-spels nörden fram, ska strax bänka mig framför Donkey Kong och spela ett tag innan det blir sängen för min del. Morsan är nu framme i Gnarp också, skönt för henne. Är glad att det inte vart några förseningar vilket jag var rädd för. Men morsan har tur hon den jäkeln, annat äre när det gäller mig haha !
Middagen vart iaf suverän, gott som bara den och sen vart det ju självklart lite alfapet och chicago efter det. Är så mysigt och umgås så som vi gör. Sen kom Annelie över också, hon är fortfarande kvar och sitter med syster i köket. Tror att dom fortfarande spelar kort haha.

Elias har varit en ängel idag, nästintill som vanligt ! Han var dock jätte svullen i ena ögat imorse så jag ringde till vårdupplysningen och dom sa att han förmodligen legat på ögat?! . Men svullnaden var helt borta nu ikväll så det är ju skönt. Men hade en fasikens panik imorse då han såg hemsk ut. Som om han fått en rejäl smäll. Men han var inte grinig alls för det, han var inte brydd för fem öre så. Duktig liten fis jag har ja !

Imorgon blir det lugnt, om det är fint väder blir det en promenad för min och fisepruppens del. Skönt med friskluft vafarao, fast inte idag. Höll på att frysa ihjäl ja när jag var tvungen att gå på ICA och handla hem det nödvändigaste. Plus att det var nästan 2 dm snö på marken, vafan sover skottarna eller vadå? Tycker dom ska vara ute hela tiden ja, och ännu mer när det snöar såpass som det gjorde idag. Sen skulle det ju inte skada om dom kunde köra med salt/sand istället för bara sand. Men men, lathet och snålhet finns det då gott om.

Yeseribox, men nu ska jag ge mig på tv-spelet ja. Kanske hörs imorgon ! Peaace ;)


Rösta på min ängel också, det gör ni här --->
LÄÄÄÄNK


Postat av: Khangkheng´s ♥

Hejsan!

Ursäkta att jag stör, men du skulle inte kunna rösta på mig i veckans blogg på http://claaaudias.blogg.se/2011/january/rosta-pa-veckansblogg.html ? Jag är nummer 3!

Skulle varit jätte snällt.

Tack så mycket.

2011-01-06 @ 22:56:57
URL: http://khangkhengs.blogg.se/
Postat av: Momma

ja ocen och momma var där oxå och njöt av mat och alphapet :-)

2011-01-07 @ 01:11:22
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0