Kväll och filmmys.

Elias har somnat för ca 15 minuter sen så då tänkte jag på att kanske uppdatera lite.
Fick ju ett filmtips av min käre vän Sandra häromdagen så jag tänkte titta på den filmen ikväll nu när Elias ändå somnat. Och om den är allt för hemsk passar jag på nu medans det är ljust ute haha!

Den heter iaf The last house on the left. Vill ni veta vad den handlar om är det bara att googla :)

Idag har vi umgåtts med V hela dagen, mysigt och det hade hänt lite saker så hon fick gråta ut och va arg och hela köret. Hon vet att jag finns här om hon behöver och det är skönt att hon väljer att komma till mig. Vi har ju ioförsig känt varandra sedan vi var runt ett år så! Men vi har ju bott på avstånd så vi har inte setts så ofta som man velat tyvärr. Men nu blir det förhoppningsvis lite oftare.

Det är ju skönt då jag inte känner så många i den här hålan haha. Eller ja, några i min egna ålder! Och dessutom brudar då jag aldrig haft många utav dom, har alltid haft mer killkompisar. Vet ej varför men det är så mycket lugnare och ha killpolers. Inte lika mycket drama som det kan bli med brudar hahahah!

Imorgon kanske det blir barkarby, får se hur vädret ser ut (som vanligt). Undrar om jag skriver så för att jag är lat?
Nej tveksamt, inte är jag brydd heller. Norrlänning som man är ;)

Men nu är det filmdags folket, maybe vi hörs later!



Postat av: Josefin - Melwins mamma

tvivla du, men det blev han! :D

2011-07-28 @ 20:48:29
URL: http://melwinojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0