No time to blog?

Fan jag har helt enkelt blivit usel på att uppdatera här.
Men ni får helt enkelt ha överseende med detta mina älskade läsare. Jag har helt enkelt fullt upp men min älskade son. Plus att vi mest är utomhus när vi har sånt här väder, man är verkligen tvungen att ta vara på det för sommaren är garanterat över i slutet av juli.

Imorgon (eller rättare sagt idag) blir det till att tvätta, picknick om jag finner tiden och en massa massa myyyyys!På måndag ska jag på informationsmöte på Elias dagis. Ska bli kul att få höra och se hur dom arbetar där. Men jag är inte nervös alls då jag bara hört bra saker därifrån! På tisdag ska vi på BVC och Elias ska tasin 1 års spruta. Gruvar mig som fan då det bara blir han och jag denna gång, Men det ska gå bra, får ta och överkomma min rädsla. Måste ju finnas som ett stöd till min son, istället för att han ska se en kallsvettandes och livrädd mamma. Hahha vilken syn säg!

Sen på onsdag är den Elias stora dag, heeeeeelt sjuuuuukt! Ett år vafan, är det någon jäkel där ute som har tryckt på spola fram knappen så stäng gääärna av det!!! Nej skämt åsido, men nu är det snart bara 5 år kvar tills han börjar i skolan. 5 år är ju ingenting!

Nej nog skrivet om det innnan jag sitter här och bölar som den lipsill man är. På torsdag inväntar jag förhoppningsvis glada nyheter (hoppas jag). Skriver inte vad det handlar om här utan jag håller det för mig själv tills vidare.
På lördag så ska vi till Åland Elias och jag, ska bli sjukt roligt. En liten stuga vid vattnet ska vi bo i, hoppas bara att det inte är så mycket huggisar där. Båten går klockan kvart i 8 på morgonen så de blir en jäkla tidig morgon för mig och Elias då. Men det är värt de, Elias kommer att ha så himla roligt!
Sen kommer vi hem igen den 23 då man gärna vill vara hemma på midsommar.

Ja nu vet ni iaf lite om hur kommande dagar ser ut. Nu ska jag ta mig en cigg och sen bums i säng.
XOXO


Bild från nyss ;)


Postat av: Momma

Jag är säker på att du klarar av att vara med Pluttisen när han får sprutan...ledsen att jag inte kan vara där för er just den dagen....men jag kommer att tänka på er just då...och visst har detta år gått i rasande fart...men den lille godingen har ju utvecklats med stormsteg...och snart kommer han att bara springa ...för gå det har han då inte tid med :-)...

Ha det bäst gumman så ses vi ...pöss o kram älskar er...<3<3<3

2011-06-12 @ 17:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0