Vilken början på dagen.

Fyfan säger jag bara.
Aldrig känt en sådan skräck som jag gjorde efter detta samtal jag fick, det var som om man fick iskallt vatten över hela kroppen samtidigt som någon sparkar en i magen och hjärtat slutar slå.
Gråtit, gråtit och gråtit har jag gjort.

Det var ett (av dom två) jobbigaste samtal jag varit med om, men tack och lov är allting bra. Ska ringa i eftermiddag/kväll och prata med personen. Vill inte skriva ut här för respekt till familj och vänner vem det är. Då det finns idioter som jag vet läser min blogg. Och detta är en privat sak!

Syster är iaf på väg hem nu från skolan, hon fick gå för lärarna.
Elias är på dagis och förmodligen ligger han och sover just nu! Mammas kille som lärt sig säga "volvo" nu!
STOLT MAMMA!

Men nu ska jag fortsätta med mitt.
XOXO


Postat av: sandra

♥♥♥♥

2011-11-08 @ 21:42:52
URL: http://eliasmammii.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0