Om-möblerad?!!

Ja, man kan av rubriken tro att det är mitt huvud jag pratar om men icke ;)
Har möblerat i sovrummet igen, först prövade jag en, men jag ångrade mig så jag möblerade på ett annat vis och nu är ja nöjd. Ett tag till iaf hahah! Elias får mer yta och det är ju huvudsaken för mig så!
Tvättar gör jag också, maskinen är snart klar så då ska jag hänga och sen är det nog tid att hämta lillkillen på dagis!
Imorse fick ja knappt mig en kram innan han skulle iväg till rutschkanan, som han förövrigt kan åka i helt själv nu :D.
Tidigare har han lagt sig ner på magen med rumpan neråt och åkt men nu sitter han upp som den stora kille han är! Vilket jag upptäckte när vi var ute i lekparken med Sandra och hennes Elias :).

Allt går så fort i Elias utveckling sedan han började på dagis, får nästan lite panik!
Som tex igår när vi busade han och jag så sa han "Lia botta" och satte händerna för ansiktet och då förstod jag att han sa Elias är borta! Hur superduktig kan en liten kille vara lixom?!
Han är helt enkelt bäst! :)

Nej, nu ska jag fan hoppa in i en dusch innan jag hänger tvätten, kanske unnar mig ett snabbt bad också ;)
XOXO




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0