Underbar och älskad?

Haha ja jag undrar ja om det är normalt att vara så besatt av mig!
Har haft bloggen öppen knappt 12 timmar utan att tala om det för någon och sidvisningarna har flygit upp och människorna med för den delen! Love it ;)

Jag har iaf bara bloggen öppen på prov, håller dessutom på och fixar med en alldeles ny på en annan plattform som jag får se om jag byter till i framtiden, den är lite mer komplicerad så jag får se hur det går!
Elias sover just nu (vore konstigt om han inte gjorde det då klockan snart är 00.00) och jag snart lägga mig med! Väntar bara på att badrummet ska bli ledigt!

Imorgon är det dagis för Elias och arbetsförmedlingen för lilla jag! Japp jobbet blev jag utan men vad gör det, är fortfarande hyfsat attraktiv ute på marknaden och får samtal ganska ofta, men det handlar ju om tider och ibland är det bara halvtid och så.

Men snart dyker det rätta upp, det känner jag på mig! :)

Yesyes, bye bye everybody! Slutar inlägget med en snygging!



Postat av: Mariah

oooh vad jag saknat din uppdatering =)

2011-10-20 @ 11:26:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0