Pack.

Lämna nu mig och min familj ifred.

Lev erat lyckliga liv där uppe i skogen och låt oss få leva här i lugn och ro.
Förstår inte varför ni ska störa er på precis allt, måste helt enkelt handla om avundsjuka. Kommer inte på något annat som skulle kunna dra igång något sånt här stort.

Vi är lyckliga tillsammans och kommer fortsätta vara det, förmodligen kommer det riva er i ögonen men det skiter jag fulla fan i kan ja lova. Avund tär bara på er, men i can't blame you.
We are fabulous (stavning haha?!) ;)

Jag har aldrig sett er som familj eller släkt ändå så jag har inte förlorat något. Och alla vet vad min morfar tyckte och tänkte om er. Ha, ha och ha och aldrig ge. 
Han hade mig och min syster och det räckte gott och väl, vi var/är tacksam för minsta lilla då vi blivit uppfostrad på ett underbart sätt som jag hoppas jag kan föra vidare till min son.

Man vill inte direkt känna sig misslyckad som förälder när barnen blir hemsk?!
Eller har jag fel..

Min mormor är också den ärligaste människan som går i ett par skor, väldigt synd att det ska kastas en massa skit när man inte får det svar man vill ha. Men hon har oss och jag vet att hon är mycket nöjd med det också ;)

Sedan om ni vill något är det bara att kommentera här. Publicerar allt ja iaf!

Och imorgon ska jag sätta mig och göra ett litet quiz tänkte ja, om min morfar! Dom som känner honom vet ju svaren!

Ha en bra kväll för det ska jag!
Pussen

Postat av: Momma

Ni är bäst....önskar mig inte död iaf...pözz o kram älskar er <3<3<3

2011-09-11 @ 22:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0