6 April 2010

Hej, jag har inte orkat skriva på ett par dagar för jag har njutit av finvädret och umgåtts med familjen.
Och sen beror det på min kära stalker som aldrig lämnar mig ifred. Hon skapar fejkbilddagböcker, går in på min blogg hur många ggr som helst per dag. Så tänker lämna ett medelande här till dig och jag hoppas du tar åt dig. Du är patetisk ****** och jag skäms över dig. Tycker du ska mogna på dig.

Men nu till något roligare, i helgen var mamma, Michelle jag och Reijo till ikea.
Reijo köpte världens finaste skötbord till mig och lite annat smått och gott till mamma och michelle.
( Bild på skötbordet kommer upp imorgon ) Så tack till dig Reijo !!!

Nu ska jag fortsätta kolla på teve.

♥ Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0