7 April 2010

Hello !
Idag har varit en bra dag, lite tråkigt väder men annars perfekt !
Jag och syster var ner till ica och sen lillkiosken och spelade keno.
Så får se om en stund om man blir rik eller ej !
Sen kom min älskade mor hem med en skötbädd och matchande amningskudde till mig !
Finns ingen bättre än du mamma <3

 
Skötbädden och amningskudden :)


Skötbordet jag fick av Reijo !

Nyaste magbilden :)


Sen tänkte jag skicka en liten hälsning, jag kastar inte bort mitt liv på något alls. Jag anser att mitt beslut var ett bra beslut och den är bara du som tycker som du gör. Alla andra ser ett barn som ett mirakel ! Jag tycker man ska vara mån om den familj man har, allra helst när åldern är på väg. Men inte du. Jag skäms över att du behandlar folk som du gör. För jag har inte gjort dig ett endaste skit. Utan det är bara du som är barnslig och lever på att snacka skit. Vilket är sådant man brukar göra när man är i 13-14 års åldern. Men du verkar ju njuta utav det, och jag njuter av att kunna säga att jag är bra mer mogen än vad du någonsin kommer bli. Och med dom orden säger jag tack för mig !


♥ Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0