Avundsjuk?!

Kunde inte skriva igår kväll då det var något fel på blogg.se men nu så gick det så jag drar en 2 dagars berättelse :)
Tanden har inte spruckit upp än men snart så, ååh det är så gulligt :')
Men vissa människor verkar ju vara avundsjuk efterssom min son är snabbare i utvecklingen än deras, även fast Elias är ett par månader yngre. Men dom verkar inte ha förstått att alla barn är olika ;)
Kan bara skratta åt dom ja, känns bra att kunna säga att jag är bra mycket mer mogen än en 30-40 åring eller hur gammal dom nu är ! Skriver ut en massa som är menat mot mig. Fast inga namn nämns ju. Men vem skulle det annars vara lixom. Pinsamt säger jag bara ;)

På tisdag ska jag och Suzanne på öppna förskolan och hämta hem våra gipsavtryck. Kul kul, hoppas att dom vart bra, men det tror jag nog :)
Nu ska jag iaf sätta mig mec min älskade mor och fortsätta spela kort.
Ett par visa ord: Blod är tjockare än vatten !

( bilder kommer senare )


Postat av: momma

Bry dig inte gumman det är bara patetiskt hur en del håller på...men saker och ting förändras i snar framtid så himla skönt kan jag ju bara säga...men samtidigt man behöver ju inte bry sig om det som inte finns i vår värld...kram på dig ...älskar dig

2010-12-17 @ 13:40:15
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0