Bitterfitt*r?

Postat av: Pippi Piggelin

Mysgroda den där lilla sötisen

Ja man kan ju fråga sig vem som är avis på vem, men de är klart, har man egna problem så är det lättast att klanka ner på andra så man slipper se sina egna!

Jag håller helt med Thomas, man väljer de människor som förtjänar ens vänskap, och det spelar väl ingen roll om man är i släkt eller inte, är folk dumma så kan man välja bort dom självklart, en rätt man har som människa och förälder...

Såg något om feta människor, och det är då inte alltid man väljer det, förutom det är en sån kommentar säkert grundad i egna fobier och troligen till och med ätstörningar eller liknande!

Jo men så en sak till då, tror människan att hon är en gåva till världen eller, jag skulle aldrig i mitt liv sitta och apa mig framför kameran på det där sättet, dessutom med en så urfånig uppsyn så man helt enkelt bara kan skaka på huvudet och flina!

Stå på er fiends, så ses vi starx igen!

JätteKram
Jenny



Såg att jag fått en kommentar på en annan människas blogg. Vart lite irriterad då människan inte känner mig och absolut inte har hört min sida av denna tråkiga situation. Så jag tänkte köra på ett litet bloggsvar.

Jag har absolut inga problem som du verkar påpeka, alla har väl små problem som vilken tröja man ska ha på sig idag osv. Men inget allvarligt. Möjligtvis du som skriver till någon annan om mig som du inte känner? Nej det vara bara riktigt pinsamt.

Håller med dig att man kan välja bort folk man ogillar och som kanske inte har alla cigg i paketet om man säger så. Men som sagt du vet absolut ingenting om denna situation, eller kanske deras version. Men ett fint ordspråk: Alla ljuger.

Och det här om feta människor. Hahaha där måste jag tyvärr dumförklara dig, sitter du verkligen och tror att även fast man rör på sig, äter nyttigt och är hälsosam så är man ändå fet. Man har väl för fan ett val, jag har tagit tag i mitt och gått ner extremt mycket i vikt. Kolla på biggest looser, en människa på 300 pannor, ger sig fan på att klara av det och droppar mer än hälften. Vad är det för skitsnack från din sida att man inte har något val. Nej nej, garanterat är du fet själv och mår bättre av att tro att det absolut inte är ditt eget fel.

Och ja, jag tror att jag är en gåva till världen, alla människor är en gåva till världen och jag anser att man ska tycka bra om sig själv. Men det är förståeligt att det svider i ögonen på mig att jag är snygg efter att ha fått barn, är nog för att du som sagt själv är fet med ett uselt självförtroende.

Så era små bitterfittor. Inge mer att säga, och ja jag har använt svordommar i detta inlägg men det ger jag blanka fan i just nu. Och kära Jenny, jag skulle jätte gärna möta upp dig någon dag och vela höra dig stå för det du skrivit. Eller om du är en av tusentalt som är jävligt uppkäftig när dom sitter bakom en dator.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0