Dagens.

DAGENS LÅT: Rihanna - What's my name
DAGENS KLÄDSEL: Mjukisoutfit
DAGENS DUSCH: Yess
DAGENS FRISYR: Uppsatt i en slarvig toffs.
DAGENS MAT: Omelett.
DAGENS HÄNDELSE: När Elias grabbade tag i tomtens skägg och satt med en näve hår i handen :)
DAGENS PLANER: Inga speciella har jag haft.
DAGENS VILL HA: Glass ! ( Ska köpa det imorgon )
DAGENS SAKNAD: Min far !
DAGENS DROG: Nikotin !
DAGENS TRÅKIGASTE: Träningsvärk.
DAGENS KÖP: Citronvatten & Cola.
DAGENS GODIS: Inget.
DAGENS HUMÖR: Glad !
DAGENS SJUKA: Förkylning.
DAGENS KOMPLIMANG: Linda sa att jag var vacker och söt !
DAGENS SKRATT: Många många !
DAGENS BILRESA: Ingen.
DAGENS GRÅT: Elias, när han vaknade och hade haft en mardröm !
DAGENS DRYCK: Cola & Vatten.
DAGENS LÄNGTAN: Pappa !
DAGENS SPAN: Ingen/Inget
DAGENS KÄNDISSPAN: Ingen
DAGENS TELEFONSAMTAL: Trygg Hansa
DAGENS PERSONER: Min underbara familj <3


Postat av: Kimsan

jag älskar bruna ögon!! Jonna har också det men hon är den enda av barnen som fått det. Melvin har isblåa och de andra tre ganska vanligt blåa! Kram

2010-12-08 @ 23:16:38
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0