Design.

Tjeena.
Sitter här nu igen, Elias sover och har sovit en liten stund ! Jag håller på och pillar på en ny bloggdesign. Attans vad det tar tid och lära sig alla koder och sånt. Men det går, jag blir bättre och bättre för varje dag. Man vill ju inte att bloggen sin ska se ut som s*it direkt ! Hehe ;)

Men det blir nog bra, den blir mycket mer svart/grå den andra designen för jag känner att rosa inte direkt är min färg haha ! Elias har fått gröt från 6 månader idag. Han tyckte den var god tror jag, han gapade som aldrig förr iaf ! Finns inga ord att beskriva hur duktig han är min lilla fis, och snart kryper han med :')
Det går ju lite väl för fort, och snart är det jul också ! Ååh ska bli så kul, hatar den annars men nu så är det ju Elias första och att få se honom öppna en massa klappar och kolla Kalle Anka gör ju att det blir lite roligare.
Ska fara och handla lite mer juklappar nästa vecka tror jag, får se hur det går med förkylningen våran.
På lördag ska vi ju på Milos namngivningsfest också, ska bli roligt ! Får se om man stannar länge efterssom Elias är så sjuk. Men en stund kan man ju vara där !
Nu ska jag ta mig en cigarett och sen ska jag lägga mig och vila som små gröna en stund !


Haha satt och kollade på den här och jag kan verkligen inte förstå att det är Elias som rör sig där inne :)


Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG!

är du inte intresserad ber jag om ursäkt:)

2010-12-09 @ 15:24:09
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0