;)

Elias har somnat, förhoppningsvis för natten. Han var jätte trött nu och så hade han 38 i feber så han fick en alvedon och lite välling ! Usch, jag hoppas verkligen att han blir frisk snart. Gör så ont i mig att se honom så förkyld !
Satt och funderade idag med, ska nog börja söka på 4or och 5or. Så resten av min familj, som jag inte sagt upp kontakten med och behandlat illa har ett eget sovrum när dom kommer och hälsar på ! För blod är tjockare än vatten ;)
Och idag sa Elias Nationalencyklopedin. Nu är mamma stolt kan jag lova !!!!!! Finns ingen duktigare pojk än min :D
hur många snart 6 månadersbebisar kan säga det lixom. Inte nå mamamamam och bababababa. Här kör vi på stort ! Haha nej skämt åsido ;)

Sitter just nu och kollar på CSI på kanal 9.. Ska strax starta upp en Bones avsnitt på datorn och kika på. Älskar den serien !!! Eller jag är ju ganska hooked på dom flesta serierna som existerar. Jag har tillochmed fastnat för förhäxad. Pinsamt i know :P

Var ner på apoteket förut idag också, skulle kolla om dom hade Vick, men tydligen fick inte barn under 2 år använda det. Typiskt för jag vet ju att det fungerar ! Har ju använt det i så många år tillbaka nu, och vid förkylningar gör det underverk !
Så var jag in på ICA och handlade, lite citronvatten och Cola.
Jaja, nu ska jag mysa mig ner i soffan alldeles ensam och kolla på Bones.


Här får ni en skitsnygg bild på mig, och ja. Jag vet att ni vill va som mig men det går inte ;)

Postat av: Kimsan

Ja söt som socker är hon! Elias är också jätte fin! Har han bruna ögon?? Kram

2010-12-08 @ 20:56:35
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: momma

Nu skall vi träna på Ecklesiastikministern det blir så svårt för vårat lilla geni ...eller hur skratt

2010-12-08 @ 23:59:46
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0