Godnatt?!!

Klockan är mycket men ändå så är jag inte trött, har precis diskat och så har jag nördat Donkey kong med morsan. Man kan inte annat än älska det spelet. Nintendo 4 life ! Haha !
Elias har sovit sen klockan 8, var lite grinig ikväll men jag tror att det kan bero på att han har magknip eller så är det ännu en tandrackare på G.

Pratade med farsan idag också, fick höra en del och jag kunde inte annat än skrattat. Hela situationen är ju patetisk så det bara skriker av det. Men jag står bakom dig pappa och det kommer jag alltid att göra ! Jag älskar dig ! ♥

Snart är det nyårsafton också, blir till att vara hemma och mysa för min del ! Suzanne kanske skulle komma över också så ska vi ha en tv-spels kväll haha ! Men det är najs det med !

Nej men nu ska jag lägga mig framför tv:n i hopp av att det är något bra. Känner inte för att ligga och vrida och vända på mig i sängen. Dessutom väcker jag Elias, sängen knakar nå jävulskt ibland. Men så fort jag får mig en lägenhet så blir det till att köpa en ny. Massa nytt ska det bli, vet redan hur lägenheten ska se ut och vart man ska ha fondväggar osv. Kommer verkligen bli asfint, speciellt Elias rum :') . Där blir det disney-tapeter med musse pigg, kalle anka och resten av gänget. Har redan kollat upp allt och figurerna kommer att vara i naturlig storlek. Kosta vad det kosta vill. Min skrutt ska ha det bästa, och jag gillar disney mer än batman och spider-man haha !

Kanske skriver imorgon, men det får man allt se ! Ska ta bort allt pynt från granen för det ska ut i morgon. Stackaren är sönder massakrerad av lilla fisen, han är då en jäkel på att nå saker och ting nu ! Sov så gott allihopa och ha en bra natt, utan mardrömmar !


Älskar den här bilden med, han har verkligen underbara ögon min ängel :') ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0