Vilken natt !

Elias somnade vid 8 som en stock. Mamma och jag pratade i morse och både hon och jag tror att det beror på att jag har möblerat rummet och ställt hans säng vid en annan vägg. Mamma sa att det förmodligen är energin han känner av och jag kan inte annat än hålla med. För det går inte från att totalvägra sin egen säng till att bara älska den helt sådär. Men skönt är det !
Nu till natten, jag somnade vid 9, trodde jag skulle få sova igenom natten. Men nej nej, klockan 20 i 1 passade det tydligen att vakna och sen kunde jag verkligen inte somna om, låg och tänkte och grubblade alldeles för mycket. Men det blir ju oftast så när situationen ser ut som den gör. Iallafall, klockan halv 6 var klockan när jag somnade. Kände mig som en zombie när Elias vaknade klockan halv 9 men nu så känns det bättre. Lite klarare i huvudet om man säger så ! Haha !

Ska snart ta och göra iordning frukost till mig själv, den här morgonen slipper jag sitta i telefon med polisen & polischefen så det är ju skönt. Men rätt ska vara rätt ! Elias sitter just nu i babysittern med gosefilten och gör pruttljud samtidigt som han kikar på bolibompa. Ska ta och aktivera den lilla fisen så fort jag skrivit klart här. Justja, i Januari ska jag beställa biljetter upp till Bergsjö, eller till Gnarp blir det ju eftersom min älskade far bor där nu ! Ska bli roligt, men tänker absolut inte skriva ut när här på bloggen. DOm enda som får reda på det är dom som jag litar på, vilket inte är många nu ska jag säga er !

Och sen i Januari ska jag ta och beställa hem en förstorad tavla på min lilla fis, lägger ut vilket kort jag vill ha nedan ! Jaja, nu ska jag äta något innan jag svimmar av hunger !



Eller kanske den här? Det är så svårt, han är ju så vacker min kille :') <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0