11 Juni 2010

BF-dagen är nu passerad varför jag, din än så länge tålmodiga mamma, nu ser mig tvungen att informera dig om att hyreskontraktet på din etta gått ut. Då önskemål om förlängning av hyreskontrakt inte inkommit till oss senast tre månader innan bf-dagen måste jag därför underrätta dig om vräkning. Du har nu 24 timmar på dig att lämna bostaden, utgången finner du strax söderut.
Skulle du trots detta inte lämna bostaden frivilligt ser jag ingen annan utväg än avhysning.
Vidare vill jag underrätta dig om att parkeringsböter kommer att utdelas samt trängselskatt debiteras fr o m idag.
Med vänlig hälsning
Din mamma!



Har nu gått 6 dagar över tiden ! Det börjar bli lite jobbigt nu lillhjärtat mitt !
Så sluta vara så förbenat envis och kom ut istället !


Puss Elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0