12 Juni 2010

Ännu ingen bebis på ingång. Men har haft "mensvärk" hela dagen så man vet ju aldrig om det kanske är på gång, hoppas på det iaf ! Vi har varit till jakobsberg idag också, Reijo bjöd på kinamat och så vart det till att kolla i lite affärer. Var bara michelle som hittade något. Känns inte så peppat för mig att handla kläder till mig själv när jag är stor som en flodhäst. Så väntar med det tills skrutten har kommit ut och jag tappat några kilon !

Idag ska vi bara mysa, och om det blir lite bättre väder till ikväll så blir det nog en sväng på tivolit igen. Mamma och jag är helt besatt av klomaskinerna, vi har 12 gosedjur som vi vunnit. Men mamma är det som har mest tur. Hon får jämt upp dom på första försöket !

Pratade med pappa idag också, lillebror är helvild nu ! Kryper och går och pratar ! Ska bli kul och träffa dom snart, dom kommer ju ner när jag har fött så jag längtar verkligen ! Michelle ska upp till bergsjö efter midsommar någon gång. Hon far upp med farbror Anders då. Så det blir nog skönt för henne istället för att vara här hemma med en massa barnskrik (skämt åsido).

Nu ska jag snart hjälpa min mor att färga håret och sen ska jag ut och gå upp och ner för trappen några gången, sen om jag orkar så kanske en vända på morfars rullband !

Hoppas alla haft en lika bra dag som oss !
Puss Elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0