3 Juni 2010

Ååh underbar början på denna dag ! Jag och mor var till barnmorskan, nu är han helt fixerad och hjärtljuden var perfekt ! Han växer dessutom som han ska ( även fast jag röker ). Nu är det bara att du ska komma ut i världen min lille skrutt, är så nyfiken på hur du kommer se ut ! Du är så nära men ändå så långt bort !

Idag ska jag dessutom dammsuga och så här hemma, fritjoff ska få varaute hela dagen så hon blir lugn till kvällen. Hon har börjat med nå totalflipp runt läggdags så då far hon runt överallt, på bokhyllorna, gardinerna, tvättkorgar you name it så är hon där ! Hemskt svårt och sova när hon håller på som hon gör, för hon hittar alltid på dom högljudda sakerna så man blir störd. Värst är det nog för mor min :( <3

Ska sätta mig en stund i solen idag också, få lite mera färg. Kan aldrig skada, solbränd är snyggt ;)
Sen så ska reijo in på operation idag *lycka till* . Han kommer förmodligen redan hem imorgon om allt går bra !

Nej, nu är det nog med datorn, ska ut i solen och ringa min far och farmor. Tacka gudarna att jag har en sån underbar släkt ! Som verkligen stöttar en och inte ser ner på mina beslut utan är riktigt glad för min skull.

Vet att du också hade varit glad för min skull morfar, saknar dig något otroligt mycket <3

Ha en superbra dag i värmen !
Puss elin !


( Bjuder på en riktigt sommrig bild på min urgulliga kusin <3 )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0