5 Juni 2010

Fortfarande ingen bebis. Tror inte han kommer ut på minst en vecka till !
Hoppas det blir hyfsat väder så jag slipper svettas ihjäl dom här sista dagarna.
Igår drog jag och syster min ut på en cykeltur runt bro, riktigt mysigt må jag säga, sen var det sjukt skönt ute. Inte för varmt och inte för kallt utan lagom ! :)

Idag har jag städat, tvättat och michelle likaså. Fritjoff stökar däremot bara ner, tror hon har någon grej som gäller att putta ner en massa när hon ser att man plockar upp en massa annat. *kattskrälle* <3

Mamma jobbar i helgen, och ikväll kommer Reijo över så ska vi grilla och äta gott ! Ska bli väldigt kul !

Måste bara tillägga att jag är helt förälskad i frankrikes bidrag till melodifestivalen, blir nog en rejäl sommarhit skulle jag kunna tro. Jag hade i varjefall partatjärnet till den :)

Sen en annan sak, när min lilla skrutt kommer ut tänker jag inte lägga ut bilder på honom, för jag vill inte att en viss person ska få tag i dom bilderna. Så om ni vill se så fråga så skickar jag i ett mail eller så !

Ha en sjukt underbar dag nu !

Puss Elin !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0