29 Mars 2010

Idag så har jag varit hos min barnmorska, hon mätte och lyssnade och allt såg prima ut ! Magen växer precis som den ska, ligger på mitten kurvan. Mitt järnvärde var desutom också jätte bra, så tabletterna fungerar verkligen ! Sen så sa hon att jag skulle vila så mycket som möjligt för att jag har känt mit febrig och allmänt trött.
Nu ska jag strax kasta in en tvätt, diska och om jag orkar så ska jag dammsuga, men de är inte säkert att jag gör det sistnämnda. Ryggen tar kål på mig redan !
Justija, igår gick jag in i vecka 31 (30+0) Så nu är det bara 9 veckor kvar !
Så jag bjuder på en bild, och ni kan ju bortse från mina bristningar är ni snäll !




♥ Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0