31 Mars 2010

Vart inget bloggande igår för jag vart så trött. Var iväg på försäkrinskassan och skickade iväg dom sista papprerna, så nu slipper man tänka på det. Sen så var jag in på jakobsbergs "köpcentrum" och letade efter en snuttefilt till skrutten men det fanns bara massa med hello kitty och jag känner att det kanske är lite väl mycket och ha till en pojk !

Och inatt så har jag hittat den perfekta sovställningen, längesen jag sov så tungt tror jag !
Idag ska jag inte göra så speciellt mycket, mest ta det lugnt för ska upp tidigt imorgon och motionssimma. Ska bli sjukt skönt !
Och idag är det bara 66 dagar kvar till bf, tiden bara flyger fram :)





Elin


( sen så vill jag bara säga att jag tycker du är patetisk och ful din skelögda fan )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0