4 Maj 2010

Nu börjar det på å bli tungt. Min rygg värker, mitt underliv känns lite som om det ska explodera, mitt f*ttben gör så sjukt ont när jag går. Kan inte ligga på min högra sida längre för då trycker det neråt som in i norden. Jag vill bara att skrutten ska komma ut nu snart, kanske är lite tidigt än men endå. Jag känner mig dessutom så sjukt osnygg så det finns inte, jag svettas hur mycket som helst, tillochmed från pannan och det har jag aldrig gjort förut !!!

Nog med negativitet, igår var jag och mamma iväg till barnmorskan, lillen har minsan fixerat sig, men man skulle tydligen inte ropa hej än för han kan vända sig endå ! Hoppas han ligger med huvudet neråt tills han kommer ut iallafall ! Magen min växer som den ska, hjärtljuden är prima. Man kan inte bli lyckligare just nu, eller jo om han kom ut då. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge (eller är det så?).

Just nu sitter jag och väntar på att min syster ska vakna så jag kan få lite sällskap, mamma är på jobbet även fast hon är dunderförkyld stackarn, jag har ont i halsen och är täppt i näsan. Syster hostar och hostar och hostar. Låter som om lungorna är på väg upp ibland. Sen så har hon ont i halsen på det ! Fyfan säger jag bara.

Jag och syster var även på biblioteket igår, hon skulle låna någon bok till skolarbete, och sen så lånade vi ljudböcker, Michael Connely och någon till rackare. Sen så gick vi och tog oss en mjukglass, jag bjöd henne för att det skulle lena i halsen på na, efterssom hon inte dricker te eller så. Det hjälpte ett tag iaf. Sen så lagade jag mat igår, makaroner och korv. Kan tala om att makaronerna var sönderkokt. Måste nog gå i kockskola sen så att jag kan laga mat åt lillskrutten när han är så pass gammal. Vill inte att han ska se ut som vissa barn i amerika som är runt 5 år och väger lika mycket som jag gör nu. Huvva vilken hemsk tanke !!

Men nu ska jag gå ut och sätta mig i solen medans den rackarn håller sig framme, morsan talade minsann om att det ska bli kallt till helgen igen !




Endast 32 dagar kvar till bf nu :)


Elin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0