Back in the game !

Så nu är jag tillbaka efter några dagars bloggpaus. Skönt har det varit, har inte fått så mycket gjort men såna dagar gillas. Då man bara tar vara på stunden och njuter för fulla muggar av det underbara liv man har ! Är så ofattbart lycklig, vill så gärna beskriva hur mycket men det går inte. Finns inga ord som kan förklara !

Igår hade familjen en spel/film kväll, sjukt roligt var det och vi kollade på den senaste beckfilmen Levande Begravd. Faktiskt en av de bästa bland Beck filmerna, och förövrigt har jag en liten gubb-crush på Persbrandt, så ser du det här lämna tanten du har och gift dig med mig ! Haha !
Sen spelade vi chicago men jag var så trött så jag avbröt mitt i spelet och gick och la mig, så socialt i know ;)

Idag har jag varit ner till Centrum och lämnat tillbaka filmen från igår, handlat blöjor & mat till Elias, sen drog vi vidare till mormor som förövrigt bjöd på den godaste maten jag ätit på länge ! Vet inte vad det hette men det var kött & pärer, grönsaker och baugetter ! Suveränt gott ! Sen var vi där en stund och sen skulle mormor och morsan ner och umgås lite så jag drog hem med syster och hjälpte henne med den sista touchen på hennes halloween outfit. Sjukt fin vart hon men lite väl "sexigt" kanske. Känns sjukt då jag fortfarande ser henne som min lilla 10 åriga syster, är ganska ofattbart att hon blir 18 nästa år. ( Då ska jag bjuda henne på fallskärmshoppning ) .

Elias har varit extremt gnällig idag, vet inte varför och jag känner inga fler "bulor" i tandköttet på honom. Men det kanske ligger och moler. Tycker synd om min ängel iaf ! Tur är det väl att man inte kommer ihåg det sen när man blir äldre, tror det är så iallefall för mig. Men jag har inte alls mycket minne från när jag var liten, första riktiga var jag nog 6 år ! Men det finns massa foton så det är ju kul :D

Justja, vägde mig idag när jag var hos mormor, ( vi har ju ingen våg här hemma ) och jag hade tappat ytterligare 2 kilo, så snart så är jag där jag vill vara viktmässigt ! :)

Lägger upp lite bilder som syster min har knäppt också, asfina är dom !

Puss & Kram !


Mitt hjärta !


Mitt hjärta !


Stiligaste bilden på Elias & sin Gammel-mormor  !


Elias & Mormor !


Bild på min extremt vackra syster ! ( Och ja vi är helsystrar )


Här är hennes outfit !


Hahahaha nu kommer hon att döda mig när hon ser att jag lagt upp den här bilden. Så hörs vi inte imorgon så vet ni vad som hänt ! HAHAHAHAH !

Puss & Godnatt !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0