Bra dag !

Today's gonna be a good day !
Fick reda på att faderskapstestet är klart idag och att det är Erik som är pappan. Känns verkligen bra då jag är less på det eviga skitsnacket som gått runt att det är något pundarhuvud som skulle vara pappa till min son. Never säger jag bara ! Har sagt från början att jag vet precis hur allt ligger till och nu visar det sig att jag hade rätt hela tiden. Haha så in your face ;)

Nog snackat om den, hoppas bara att Erik tar sitt ansvar nu. Vet ju inte hur han är som person men jag hoppas på att han är en mogen människa och inte en partyprisse. Inte för att det är något fel på såna det är bara att ja lagt den tiden bakom mig sen jag blev förälder och jag hoppas han gör samma.

Jaja, idag ska jag tvätta, diska och dammsuga här hemma. Sen klockan 7 ska jag träffa Veronica och prata lite. Sen ikväll blir det nog att bara ta det lugnt. Imorgon blir det filmkväll och mys med familjen ! På lördag skulle mormor ta med oss alla till Barkarby så att vi skulle få köpa julklappar i förskott. Gullig hon är hon min mormor. Bästa man kan ha ! Synd bara att det finns som som inte uppskattar sin familj. Men det är ju deras förlust !

Nu ska jag sätta igång med alla sysslor. Uppdaterar senare !
Puss & Kram !


Elias bara ett par minuter gammal ♥


Postat av: mormor

På tiden att de där Beschöööbönderna får veta att det Elias utan en välutbildad man med alla hästarna hemma...dags att dom lägger ner...men dom har väl inget liv därute p bonnvischan...då får man skapa liv åt andra och hoppas det skall bli lite spännande ...men det visar vilken nivå dera IQ ligger på typ fiskmås....



Älskar dig gumman och

ELias så himla mycket

Pözz o kraM <3<3<3

2010-11-11 @ 15:03:54
URL: http://tantans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0