CSI

Har precis kollat klart på Top Model, ännu en serie jag älskar. Amerika kan verkligen det där med bra TV måste jag säga. Nu sitter jag och väntar på att CSI ska börja, är väldigt trött så jag lägger mig nog efter det programmet.

Såg att det tydligen är värsta snövarningen också, det känns ju jätte roligt. Vill inte ha någon vinter, klarar mig så bra utan det ! Vill ta bort hela den årstiden och bara ha Vår Sommar och Höst. Det vore hur sjukt bra som helst ! Slippa den eviga kylan som håller i sig i nästan 6 månader, nej fysatan ! Ska nog göra som björnarna och lägga mig i ide.

Nej nu är det nog med data sittande för idag, blir en dag imorgon med nya uppdateringar !
Så sov så gott hela högen så hörs vi imorgon !

Puss & Kram



Bild från Google .


Postat av: frida

fin blogg :)

2010-11-09 @ 09:35:15
URL: http://thelifeofs.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0