♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Hmm min första kärlek..
Min första riktiga kärlek,  han hette Alexander och första gången jag såg honom (som jag kommer ihåg) var när jag började i Gimo gymnasium. Vi vart inte tillsammans där utan mycket senare. Men han var den snyggaste jag någonsin sett då. Vart helt lamslagen ! Och så fort han sa något eller tittade på mig så var det som om jag höll på att svälja min tunga eller något. Pinsamt !
När jag flyttade upp till Näsviken så addade jag honom på msn och vi pratade. Efter ett tag så bytte vi nummer och gud, jag har aldrig pratat så mycket i telefon som jag gjorde då !
Vi kom överens om att vi skulle träffas så när jag skulle ner till mamma en helg så kom han in till Uppsala och så gick vi på restaurang. Vi träffades så flera gången och så kom han upp till mig en helg. Vi kollade på film och gjorde sånt som ungdomar gör.
Det tog ett tag till och sedan vart han och jag tillsammans. Jag var överlycklig just då, men efter ett tag kom jag på att distansförhållanden inte var för mig. Men vi var tillsammans fram och tillbaka i över 3 år.
Idag är vi vänner men på ett väldigt stramt sätt.



En supergammal bild från när vi var tillsammans ( tog den från bdb )

Postat av: R O B I N A

jätte kul att du vill vara med i dagens blogg :D vinnaren publiceras senare ikväll :D LYCKA TILL!



haft en bra dag? =)

2010-11-18 @ 21:21:22
URL: http://refflan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0