Dålig dag.

Har varit superirriterad nästan hela dagen. Men nu så är det mycket bättre. Kanske beror på hormonerna efter p-staven.

Hade sjukaaaste drömmen med, kan dock inte skriva ut den här då jag inte har en aning om vilka som läser med det handlade iaf om en av dom snyggaste karlar jag vet. Här i sverige, in real life. Kändisarna är så photoshoppade. Ibland när man vaknar upp ur drömmen och dom allra första sekunderna då man tror att det var verklighet, så var det idag. Haha och så blir man så sjukt besviken när det bara var en ynka dröm.
Inte för att drömmen kommer att bli verklighet, kan jag bara se mig i skyarna efter, dessutom var jag bara 15? sist jag träffade människan. Jaja.

Imorgon har ja ingen aning om vad jag och Elias ska hitta på, beror helt på vädret. Men en promenad ska jag unna oss iaf. Spelar ingen roll om det regnar, finns ju regnskydd till vagn och paraply till sig själv. Tycker att det är patetiskt och skylla på att man sitter hemma för att det småregnar. Nej skäms på er som gör så. Då kan man inte klaga på att man är "fet" om man inte gör någonting åt saken. Jag försöker iaf ;)
Inte för att jag är fet utan för att jag vill bli av med dom sista gravidkilona och kunna köpa mig en riktigt snygg party outfit och sen blir det en kväll men Veronica har vi bestämt. Men det blir någon gång efter årsskiftet. Tycker att Elias är lite för liten ännu !

Sen blir jag så jä*la less på facebook, så fort jag loggar in så blir jag utkastad. Piss-sida. Ändå har jag facebook-abstinens. Blir som sagt väldigt lätt beroende av saker haha !

Tror nog att jag tar en sväng förbi mormor om det är lugnt för henne vill säga !

Nu ska jag fortsätta kolla på Beck.

Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0