Frukost !

Godmorgon hela högen !
Nyss vaknade jag och Elias, älskar verkligen våra sovmornar ! Ska snart göra iordning gröt till honom och efter att han har ätit ska jag göra frukost åt mig ! Äggröra & grönsaker får se om jag tar en smörgås till också !
Efter det ska jag diska, sen tar jag nog ett träningspass på WII fit, sen en dusch ;) . Klockan 2 kommer Veronica och då ska vi ta en promenad. Och vädret är superfint så det blir garanterat en skön promenad. Och tack vare världens bästa mormor har man en varm och skön jacka så man slipper frysa.

Morsan är och jobbar idag stackaren, tycker synd om henne. Men hon är ledig på tisdag så det är ju skönt ! Men nu folket är det dags att börja med allt ! Skriver lite senare.

Puss !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0