Godmorgon !!

Har alla sovit gott? Det har inte jag, har drömt en sån sjuk mardröm så det är inte klokt !
Drömde att jag var tillbaka på Börstil och jag hade med Elias med mig där. Jag hamnade i bråk med någon som bodde där och då skulle dom ta Elias ifrån mig ! Så jävla hemskt, vaknade upp gråtfärdig och kallsvettig och trodde det var sant tills jag såg min ängel bredvid mig ! Nej jag hoppas verkligen såna drömmar håller sig ifrån mig nu ! Och dom som skulle ta Elias var dom 2 snällaste ( och snyggaste ) personalerna som jobbade där när jag bodde där, huvva aldrig mer säger jag bara !

Idag blir det som sagt en promenad, fast det är astrist väder men friskluft är ju bra och motion ännu bättre, ska ringa Veronica och höra om hon är hemma och om har lust och följa med :) .
Var längesen jag träffade henne nu, tycker det är astråkigt då vi har känt varandra sen barnsben, tror vi var mellan 3-5 år ! Så det är ganska många år !

Nu ska jag strax göra iordning lite gröt åt min ängel och sen ska jag kasta mig in i en dusch !

Puss & Kram ! ♥


( Vart en lite mörk bild men man ser iaf hur jä*la vacker son jag har :) )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0