Helt klart sämst.

Fasiken vad dålig jag är, sitter och skriver att jag ska lägga mig och ändå sitter jag här med snart fyrkantiga ögon. Är det värt det tänker man då, nej det är det ju inte. Jag verkligen älskar att sova, men att ha den här "ensamtiden" när Elias sover är så underbar. Misstolka inte detta nu, jag älskar honom över allt annat men jag behöver tid då jag kan vara jag och bara tänka på mig själv. Även om det bara är ett par timmar så gör det så mycket för mitt psyke. Jag får mer energi och känner mig mycket gladare och piggare som människa.
Det finns bara fördelar tycker jag ! Man är inte mänsklig om man inte behöver egentid. Då är man en robot rätt igenom. Sådeså !

Så nu sitter jag här, skriver, gäspar och tittar på dom förbaskade Hollywoodfruarna som min syster insisterar att kolla på. Sämsta programet ever, visst den där Maria kommer ju med roliga kommentarer ibland men inte så mycket mer än det. Fyfy, hade hellre kollat på CSI !!!!

Haha måste ju bara skriva om häromkvällen, Armageddon gick ju på 5:an. Kollade inte alls men självklart kom jag in till vardagsrummet och satte mig ner i soffan och ser att det är slutet på filmen. Det dröjde inte länge innan jag satt och stortjöt. Så jäkla pinsamt, men det är något med den där filmen som jag inte klarar av. Så nu ska jag hålla mig undan från den filmen hädanefter !

Och nu får det vara nog, nu ska jag stänga av den här dumburken. Blir inte riktigt klok av den !
Sov gott ännu en gång !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0