Helt slut !

Nu är jag riktigt trött, jag har en extrem nackspärr och jag fryser om fötterna.
Ska bara diska en flaska och sen ska jag häva påslakan och örngott på mitt täcke och mina kuddar.
Elias har varit super grinig idag men jag tippar på att det är små tandsingarna.

Imorgon ska jag till Jakobsberg på nå samtal angående p-stav. Så mamma skulle ta Elias dom timmar jag är borta. Så det är skönt faktiskt. Ska vara där klockan 2 men jag tänkte åka lite tidigare för jag är inte riktigt hundra på vilket hus det är. Men jag ska nog hitta !

I övermorgon så ska min syster ta min kusin och fara på äventyrsbadet "Sydpolen" . Skulle ha velat följa med men känner mig inte så pepp på att fara så långt med Elias nu när han är så grinig. Så vi kör på hemmaplan han och jag. Mysigt mysigt :)
Nej nu håller jag verkligen på att somna här, så ska göra iordning allt.
Skriver imorgon.

Puss & Kram !


Elias när han låg i magen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0