Julklappar.

Nu har jag suttit och fixat med julklappar, snart så är allt klart. Tänker absolut inte skriva något mer här då hela familjen läser min blogg haha ;)
Elias ska snart äta och sen ska jag klä på oss ytterkläder och så blir det en liten promenad och sen drar jag nog förbi mormor min ! Ska nog försöka ringa pappa min också, vi pratade bara en snabbis igår och jag har ett pappa-beroende så jag behöver mer än ett par minuter bara !
Haha farsan har ju skaffat sig facebook också, så jäkla klockrent ! :D

Jaja nu ska jag sätta igång med allt, ska plocka undan lite också innan Elias ska äta och sen måste jag röka nu snart. Han inte rökt på hur många timmar som helst så jag sitter här med lite (massor) av abstinensbesvär !!!

Hörs senare, puss och kram !

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0