Sanningar.

10 frågor om sex och kärlek

Är du singel ? -
Ja
Haft något seriöst förhållande förut ? - Ja
Haft sex ? - Ja
Varit gravid ? - Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nej
Kärlek eller sex ? - Båda
Har du varit riktigt kär i någon ? - Japp, Alexander.
Finns det någon för dig just nu ? - Det vet jag inte.
Hur många gånger har du haft sex ? - Visste inte att man höll räkningen på sånt.


10 frågor om dig själv

Fullständiga namn ? -
Elin Lovisa Madelene Petersen
När fyller du år ? - Den 26 Augusti.
Några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - Ett flertal piercingar & en tatuering.
Vad har du på dig just nu ? - Mjukis byxor & en tröja
Vilken årstid är bäst ? - Sommar, helt klart !
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - När min son ligger bredvid mig och myser.
Vad tycker du mest om hos dig själv ? - Mina ögonfransar & ögon
Vad är du bra på ? - Att göra illa mig, speciellt stortån & att ta hand om min son.
Vem älskar du mest på denna jord ? - Teddy Elias Petersen
Sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Beror på hur jag känner just då.


10 frågor om dina vänner

Vem är din allra bästa vän ? -
Camilla & Veronica
Vem vet allt om dig ? - Alexander
Vem är den roligaste av dina vänner ? - Eddie
Vem är snyggast av dina vänner ? - Eddie
Vem är mest partyprisse ? - Alla är nog lika
Vem är den du helst har filmkväll med ? - Spelar ingen roll
Vem av dina vänner är mest "evil" ? - Ingen ? Umgås ej med elaka personer.
Vem röker av dina vänner ? - Nästan alla
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med? - Ingen, träffar nog snubben själv ! 


10 frågor om din familj

Vem står dig närmast ? -
Min familj
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Bättre än dom flesta !
Vem är farligast i din familj ? - Ingen
Vem ser roligast ut i din familj ? - Ingen
Har ni några djur ? - En katt
Vem är coolast ? - Jag
Vem har du mest gemensamt med ? - Med alla 
Vem står för underhållningen ? -
Jag, resten har väldigt dålig humor förutom syster  
Vem sover du oftast med ? -
Min son
Roligaste kvällen med familjemedlem ? - Finns måånga


10 frågor om idag

Vad har du gjort ? -
Myst, promenerat och tagit det lugnt
Har du varit glad idag ? - Ja
Har du varit ledsen idag ? - Ja
Har du gjort något bra idag ? - Ja
Har du slagit någon idag ? - Nej
Vad ska du göra nu ? - Strax lägga mig och sova
Har du gjort något dåligt idag ? - Nej
Vad har du ätit idag ? - Frukost & Middag + lite onyttigt
Har du duschat idag ? - Nej jag ska nu snart
Är du trött ? - Ja


Postat av: momma

Fel fel fel...momma har bästa humorn så det så hehehe

2010-11-15 @ 00:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0