Shajsess !

Haha har sovit en liten stund bredvid min ängel ! Var skönt men nu har jag en fruktansvärd nackspärr.
Man ligger ju och spänner sig som in i norden.
Ska snart göra iordning mat åt Elias, blir moror&potatis puré som jag kokade igår. Sen får han päronpuré till.
Gott gott får jag hoppas ! Har inte blivit någon promenad idag heller men jag ska ta en imorgon, är så mörkt ute nu och jag gillar inte att vara ute då. Är väl så när man bor i Stockholm antar jag.
Såna saker gör att man verkligen saknar Bergsjö, där kan man sova utan att låsa dörren. Man kan ha nycklarna i bilen utan att den blir stulen och man behöver aldrig känna sig otrygg om man inte är extremparanoid då !

Nej nu blir det en cigarett och sen ska jag göra mat som sagt !
Skriver kanske sen om jag inte somnar.
Puss & Kram ♥


(Bjur på en bild på fetmagen 5 veckor & 10 dagar innan förlossning )


Postat av: Kimsan

Roligt att du skriver ofta i bloggen! är inne och kikar flera gånger om dagen;0)

Ni är så fina båda två! Kram

2010-11-01 @ 17:58:52
URL: http://mammanochtrollungarna.blogg.se/
Postat av: Jenny - Fotoblogg med annat skoj!

Tävla om att bli höstens blogg och vinn en veckas länking + lite reklam för din blogg i ett inlägg!



Skulle bli super glad om du ville vara med!

2010-11-01 @ 18:12:50
URL: http://truejenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0