Sleep tight.

Nu är det godnatt, filmen var väl okej. Inte super rolig med det fanns många scener jag tyckte var svinrolig !
Ska diska som 2 sista flaskorna och fylla på vällingdosetten och sen blir det sängen ! Man börjar känna av att man blir gammal alltså, förr var det här bara början på party-dygnet och nu när man är nykter så är det som om jag gått och blive pensionär ! Huvva.

Jaja slänger ut en gammal bild som jag tror att Jonas tog när jag deckat i sängen. Old times.
Det är inte den Elin som sitter här och skriver nu, så ina elaka komentarer, eller jag publicerar dom inte ens. Bryr mig ärligt talat inte om vad okända människor tycker utan jag står åtminstonde för den jag är och jag vet att jag är en bra förälder och kommer att vara en bra förälder i framtiden.

Goodgood night.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0