Snart slut på helgen !

Men det ör inte så speciellt mycket, jag har ju Lördag hela veckan haha !
Veronica kom vid 14.00 så åt Elias och så gick vi ut, promenerade en stund och sen så tog vi en cigg med Robban och pratade och skrattade en lång stund. Så det var roligt.
Elias det charmtrollet var röd om nästippen när vi kom hem, men han frös inte så jag tror inte att det gör så mycket?!
Det finns ju någon grad-gräns, så när det är för kallt så ska man inte gå ut med bebisarna för att det är farligt för dom. Men jag vet inte riktigt vilken grad-gräns det är. Men det ska jag ta reda på. Usch, måste verkligen vara jobbigt och föda på vintern, har tur jag som födde i början på sommaren !

Ikväll kommer det en Beck film på 4an som jag ska titta på, Gamen hette den och den verkar asbra. Kände inte igen den så jag hoppas att jag inte sett den tidigare, tycker det är mycket bättre och kolla på en film man inte sett förut, inte om det är en komedi för då kan jag kolla på samma rulle flera gånger om dagen :P !

Elias har somnat nu också, men han vaknar upp och gnyr ca varannan minut så man får gå dit och stoppa i nappen, pussa på pannan och säga sov gott ! Attans vad jag älskar dig unge !!!!! <3

Jaja, nu ska jag plocka undan lite leksaker och så. Skriver innan jag lägger mig !

Puss !


( Är det bara jag som skrattar nå oerhört när jag ser den här?! )

Postat av: Robban

Tack för det trevliga sällskapet av dig, Elias och Veronica :)

Ja, det var riktigt roligt att snacka lite och för att inte nämna den snälla kommentaren som du och Veronica lämnade... Blev jätteglad av att höra det och lite rörd samtidigt.

Tack för att ni finns där som mina vänner och aldrig lämnar mig bakom :)



Kram på er!

2010-11-07 @ 21:03:12
URL: http://iminatankar-robban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0