Solig dag.

Fint väder idag och då blir det öpnna förskolan för unga mammor med Suzanne :)
Har precis fått Elias och somna så strax ska jag kasta mig in i duschen och göra mig iordning. Det var väldigt jobbigt för min lilla ängel igår kväll/natt med. Dom där jä*la tänderna. Fyyyy ! Finner inga andra ord för hur mycket jag avskyr det ! Men han verkade vara lite piggare idag också, han åt gröt med men det tog sin lilla tid att få honom att gapa. Så jag hävde fruktpurén på gröten och då gick det bättre !

Pratade med min älskade far igår också, saknar dig så sjukt mycket pappa ! Hoppas vi ses väldigt snart !
Och den här månaden blir det till att handla julklappar och sånt med. Att man jämnt ska göra det i sista minuten. Nästa år ska jag fan börja med julklappar på sommaren redan. Japp låter som en himla bra idé !

Jaja, nu ska jag röka och sen ska jag kasta mig in i duschen medans Elias sover.
Hörs senare, puss & kram !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0